Unieke kaarten die je alleen hier ziet! Verstuurd binnen 1-3 werkdagen

Mijlpalen hoofdmerk FotoCadeau.nl

Mijlpalen

"Een jongensdroom" zo noemt Halbe Boersma, de ondernemer achter hoofdmerk FotoCadeau, de groei die hij met zijn bedrijf doormaakte. In een notendop worden hieronder, per jaar, de mijlpalen beschreven:

 

Foto's geschiedenis CanvasCompany

2004
Halbe Boersma schrijft CanvasCompany.nl in bij de KvK in Amsterdam;
In november is de website klaar, voor het bedrag van 600 euro heeft student Bas Sandee uit Zwolle een site gemaakt die boven verwachting mooi is;
Vanuit een appartementje in Amsterdam wordt de Nederlandse canvasmarkt veroverd;
Vanaf het begin loopt het storm en al snel worden familie en vrienden ingeschakeld om alle bestelde canvasdoeken op tijd bij de klant te krijgen.

Krantenknipsel canvascompany

2005
We verhuizen naar een oude school in Burum (Friesland);
De eerste officiële medewerker komt op de loonlijst te staan, het is “Tante Yke”;
CanvasCompany krijgt een samenwerking met Visa creditcards en komt met een aanbieding in 1.700.000 flyers;
We groeien zo hard, dat we 20 keer de voorspelde omzet halen.

Canvascompany wint JOP
2006
CanvasCompany wint zowel de publieks - als de juryprijs bij de verkiezing van Jonge Ondernemer Prijs van het Noorden (Friesland, Groningen en Drenthe);
We krijgen een samenwerking met De Kampioen van de ANWB, waar we een mooie aanbieding doen aan hun leden (oplage 3.700.000);
Op de gebieden: kwaliteit, contrast en helderheid komt CanvasCompany bij een test van de Consumentenbond als beste uit de bus;
In Belgie beginnen we CanvasCompany.be


2007
We hebben een samenwerking met Milka. De aanbieding komt op 1.400.000 chocolade repen. Ons logo staat op de verpakking en daar zijn we maar wat trots op;
Halbe Boersma staat in de top-10 van meest ondernemende Friezen;

Productie Canvascompany

2008
Naast de twee locaties in Burum waar gewerkt wordt, wordt er een extra opslagruimte gehuurd. Bij een test van het TV-programma Kassa, staat CanvasCompany in de top 3 qua prijs-kwaliteitsverhouding.

Canvascompany verhuist naar Kollum
2009
De drie locaties in Burum worden ingeruild voor 1 pand in Kollum;
De website FotoOpGlas.nl wordt gestart. Bij deze website kan de klant terecht voor zijn of haar foto op plexiglas;
Voor de 4e keer in haar zesjarige bestaan verhuist CanvasCompany naar een nieuwe locatie (oftewel het vijfde pand wordt betrokken). Het betreft het huidige pand van CanvasCompany.
 
Tuinposteropmaat wordt gelanceerd
 
2010
De website TuinposterOpMaat.nl ziet het levenslicht. Op deze website kan de consument zijn of haar eigen foto op een tuindoek afdrukken of de klant kiest een foto uit de galerij;
PimpJeDeur.nl wordt opgestart. Hier kan de klant een deursticker kopen met een eigen foto of een leuke, kleurrijke of grappige foto uit de galerij.

2011
Marcel Hamstra en Sierk van Lingen kopen allebeide een derde van CanvasCompany BV;
DigifotoPro doet een uitvoerige test onder canvasleveranciers in Nederland, CanvasCompany scoort een 9.0 (uit 10) en krijgt daarmee van DigifotoPro het Super Keurmerk.

2012
Samenwerking met wereldkampioen Judo Dennis van der Geest, hij wordt gedurende een jaar het gezicht van CanvasCompany.nl.

Eigenaren Canvascompany
2013

FotoOpHout.nl wordt gelanceerd.

2014
De website FotoOpAluminium.nl wordt gelanceerd; de Nederlandse specialist met de meeste keuze qua soorten en formaten foto op aluminium.
De website Lieblingsfoto.de wordt gestart om zo ook op de Duitse markt onze fotoproducten aan te bieden. Lieblingsfoto.de ontvangt in hetzelfde jaar nog het Trustedshops certificaat.

2015
FotoCadeau.nl is genomineerd voor de Verkiezing Friese Onderneming van het jaar 2015 en behaalt de finale!

Foto's geschiedenis CanvasCompany

2016

Al snel volgen ook de websites Wereldkaarten.nl en Weltkarten.de. Een webshop die je maar liefst 50 verschillende wereldkaarten aanbiedt. Verdeeld in 4 categorieën: Historisch, Gedetailleerd, Trendy en Kind. Op deze manier heb je al je verre avonturen dichtbij aan jouw muur.

 

Bekijk ook: ONZE WEBSHOPS, ONZE CULTUURMIJLPALEN, IN DE MEDIA, HOE HET WERKT en WERKEN BIJ